In mei heeft NAP, tijdens een contactbijeenkomst, haar nieuwe logo en website gelanceerd. Gedurende meer dan 40 jaar waren de drie dikke blauwe letters het symbool voor NAP, hèt netwerk voor de procesindustrie. Het was dan ook nodig om, wederom, een tijdloos en industrieel logo te ontwikkelen dat eenvoudig en herkenbaar is én kracht uitstraalt, maar ook de hoofdfunctie van de stichting benadrukt: netwerken.

De karakteristieken van het nieuwe logo zijn ook de basis voor de nieuwe website: zakelijk, eenvoudig en overzichtelijk, zowel qua opzet als kleur. Door de kleuren van de DACE  website te gebruiken wordt de relatie tussen beide Stichtingen benadrukt. De eenvoud en toegankelijkheid wordt versterkt door de activiteiten, nieuwsberichten en kenniszaken duidelijk zichtbaar aan te bieden. Nieuw is de NAP kennisbank waarin u alle presentaties en andere publicaties van de afgelopen jaren kunt terugvinden met eenvoudige zoek en sorteerfuncties. Ook alle Special Interest Groups (SIG’s) zijn zeer duidelijk herkenbaar en terug te vinden via de bollen in eigen kleur en met eigen icoon. Breng een bezoekje aan de nieuwste NAP SIG’s ‘Young Professionals’ en ‘Process Safety’.

Link naar de live website: https://www.napnetwerk.nl/
Link naar de NAP projectpagina op ontwerpbureaudunes.nl: https://ontwerpbureaudunes.nl/portfolio/case-nap-branding/

Leave a Reply